"Gielastuvvon" (Snared), Máret Ánne Sara, Govven: Libor Galia

SÁMI DÁIDDAFESTIVÁLA - ÁVVOČÁJÁHUS "40 JAGI"
Álttá Dáiddasiida lea rámis, go almmuha «40 Jagi» čájáhusrahpama birra, mii lea bearjadat, 22. b. skábmamánus dii 18:00 - 19:30. Bures boahtima sávvá Katya Garcia-Antón, Office of Contemporary Art Norway (OCA) direktevra. Musihka: Georg Buljo Duo.

Dáiddárat: Outi Pieski, Petteri Laiti, Per Isak Juuso, Máret Ánne Sara ja Folke Fjällström.

Sámi Dáiddačehpiid Searvi - SDS lágida sierra dáiddafestivála dan oktavuođas go searvi 2019is ávvuda 40 jagi.

Mii ávvudat sámi dáidaga, dan erenoamášvuođa, givrodaga, máŋggabealatvuođa ja iešdovddu. Mii čalmmustahttit dálááigge árbbi maŋŋá kulturstuimmiid Sámis ja Norggas 40 jagi dás ovdal; sámi kultuvrra, luonddu ja servvodaga ceavzilvuođa.

Mii fuomášuhttit sámi visuála dáidaga, mii leamašan ja lea dehálaš oassi sámi kulturcealkagis. Mii čájehat sámi visuála dáidaga, sihke šaŋŋerprošeaktan ja dáiddarasttideaddji prošeaktan, dáiddačájáhusaid, olgoprošeavttaid ja dáiddaakšuvnnaid.

Mii ovdanbuktit searvvi miellahtuid ja sin bargguid ja bohciidahttit lunddolaš deaivvadanbáikkiid, áinnasge ovttas eará dáiddašaŋŋeriid dáiddáriiguin. Ja dahkat gulahallamiid gaskal dáiddáriid ja gehččiid.

Mii háliidat maid movttiidahttit nuoraid eallinárvosaš ja kreatiivva prošeavttaid bokte ja čohkket buolvvaid ovttasbargat dáidda- ja duodjeprošeavttaiguin.

FESTIVÁLPROGRÁMMA

Preassadieđáhus Sámi Dáiddafestivála

SAMISK KUNSTFESTIVAL - JUBILEUMSUTSTILLING «40 JAGI»

Alta Kunstforening er glad for å kunne invitere til åpning fredag 22.11 kl 18:00. Utstillingen som vises i Alta Kunstforening består av verk fra fem samiske kunstnere. Den offisielle åpningen vil utføres av Katya Garcia-Antón, direktør for Office for Contemporary Art Norway (OCA). Det vil også være et musikalt innslag av Georg Buljo Duo.

* Søndag 24.11. kl. 14:00-15:30 Omvisning "40 jagi" med kunstnersamtaler med deltakende kunstnere. Ledes av Synnøve Persen og Geir Tore Holm.

Samisk kunstnerforbund fyller 40 år i 2019 og markerer dette med å feire samisk kunst, egenart, styrke, mangfold og identitet. Utstillere er Outi Pieski, Petteri Laiti, Per Isak Juuso, Máret Ánne Sara og Folke Fjällström.

Utstillingen er en markering av samtidens arv etter den store kulturkampen i Sápmi og Norge for 40 år siden, for overlevelsen av samisk kultur, natur og samfunn. Markeringen retter fokus mot den samiske visuelle kunsten, som har vært og er en viktig faktor i den samiske kulturkampen.

Samisk Kunstnerforbund skal i tillegg til å vise samisk visuell kunst i Alta Kunstforening produsere prosjekter for ungdom, for uterom, tverrkunstneriske prosjekter, kunstutstillinger og aksjoner. De ønsker å skape en naturlig møteplass, gjerne i samspill med kunstnere fra andre kunstsjangere og skape dialog med publikum.

FESTIVALPROGRAM

Pressemelding Samisk kunstfestival